Lite skit som jag fick lust att skriva

Ska snart dra iväg till Willys med min pappa för att köpa hårfärg :D Har velat färga nu jätte läng bara för att den färgen jag hade har försvunnit :(

Just nu när jag skriver så håller jag på att ladda ner en bild på min hår färg som jag har och jag pratar med min lillebror Daniel hehe, han är så sööt.
Han är en äkta ginger jao. haha 

TITTA :)
Pallar inte ta bort titta för jag vill att alla ni ska veta att det inte gick att ladda upp bilden :( vet inte varför men...
I will survive (den låten är fett skön :P)


Jag har 212 bilder på min kamera som håller på att laddas och det går väldigt segt så jag skiter i att visa er, ni får se resultatet istället :)

Min hårfärg kommer bli lila-aktigt.
asså inte liksom lila lila utan hårfärgs-lila
Haha asså jag kan inte ens leka smart i min blogg när jag skriver själv ;P

Ni får nöja er med den här bilden istället
Bästa dagen i mitt LIV







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback