Dag #1

En bild på mig + 10 fakta om mig



                          

1. Jag hardåligt självförtroende                                 
2. Jag bor hos min pappa med min syrra                   
3. Jag har en ganska dålig humor, men jag älskar den
4. Jag ÄLSKAR Blowsight                                          
5. Jag gillar att sjunga                                             
6. Jag har flyttat ganska många gånger i mitt liv        
7. Jag har inte många vänner jag litar på                 
8. Jag är beroende av min TV                                 
9. Jag blir lätt irriterad och skriker när jag är arg     
10. Jag saknar tiden då jag gick på dagis

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0